måndag 1 juni 2015

Pigg som en mört!

Eller..? Snart dags att hoppa in i bilen. Har laddat upp med bra musik och 1L smoothie. Det borde väl räcka? tror jag fick ihop 4 timmar sömn inatt. Såklart ska ju lillan sova extra dåligt när man för en gångs skull måste upp före fan.

Glömde visst trycka på publicera inlägg. Haha! Jag är iallafall framme, 1 timme före det börjar. Allt tjat från Robin verkar ha gett effekt. Han tycker att jag är tidsoptimist. Han har en poäng i det han säger. Innan jag fick barn gick det bra att starta så man var framme just precis i tid. Typ 5 minuter innan något börjar. Sen jag fick barn har jag inte ställt om hjärnan. Om hon blir tvärs över så blir jag sen.. det gick så länge hon var liten och man skulle klä på henne. Men nu blir det kaos. Måste nog ställa om hjärnan ändå.

Nu ska jag gå och se så jag hittar rätt lokal. Enligt GPS ska det vara 100m bort. Undra om jag hinner dit innan nio?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar