söndag 7 juni 2015

Söndag.

Helgens sista dag. Jag tycker söndagar är mysiga, oftast gör man inget speciellt, man tar det bara lugnt. Robin har hunnit vara ute på gården och fixat lite och jag och Tilly har varit inne å städat.  Nu ligger vi alla i varsin soffa och ögonen håller på att falla ihop. Regnet öser fortfarande ner men det är bara att acceptera läget. Man får kanske lära sig tycka om det gråa också.
Igår kväll blev det ett besök hos svärfar, vi åt godis och kladdkaka och hade väldigt trevligt! Idag kommer dom hit och vi ska bjuda på middag. Jag var så otroligt sugen på pizza lasagne. (Har lagt upp recept på den tidigare   http://smakbitaravlivet.blogspot.se/2015/05/lasagne-med-smak-av-pizza.html?m=0 )  Så det får bli den vi bjuder på ikväll. Hoppas som tycker om den lika mycket som jag!  

Somnade kkanske 01:20 igår och fick sova ut ordentligt. Robin väckte mig kring 11:30! Tror inte kroppen är van för idag går jag omkring som en zombie. Drömde inatt att jag var i en bilolycka, kan vara därför man känner sig lite mör...

Hoppas alla njuter av denna söndag ordentligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar