söndag 7 juni 2015

Mitt i natten.

Så..Här ligger vi. Lilla familjen annorlunda. Lyssnar på regnets smattrande på taket och jag njuter. Det är så fridfullt och mina två älsklingar sover så harmoniskt bredvid mig. De dagar man inte känner sig på topp  ska man komma ihåg stunder som dessa. Vi har ett hus, vi har det varmt och vi behöver aldrig gå och lägga oss hungriga. Jag är väldigt nöjd och glad över det jag har. Otroligt tacksam. Det kvittar vad man äger och hur mycket pengar man har,  det är detta som verkligen spelar roll. Familjen, kärleken och alla andra underbara människor man har omkring sig. Ibland kan man behöva bli påmind om det. Man glömmer stanna upp och verkligen leva i nuet.  Man glömmer titta sig omkring och ställa sig frågan, vad skulle jag aldrig kunna leva utan? I mitt fall är svaret rätt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar