lördag 6 juni 2015

Nu är det klippt.

Tillslut fick jag tummen ur. Robins hår växer som ogräs och det kan verkligen inte vara skönt att ha det så varmt tänker jag. Nu ikväll efter vår lilla dejt i Lycksele så klippte jag bort det. Jag är ingen frisör direkt, tur han bor i kepsen.
Nu sover de andra i huset och jag ligger o soffan och väntar på att mor ska ringa och be om skjuts. Typiskt att man är kvälls trött enda ikvällen man måste hålla sig vaken.
Kanske beror på att man suttit och spänt sig i flera timmar. Är super nöjd med tatueringen men den är långt ifrån klar. Ska dit mer detaljer och även lite vitt. Tur vi hade bokat fler tillfällen. Två till innan slutet på Juli. (Förlåt mamma, jag vet att du tycker att det räcker). Som jag sa förut, livet är för kort för att inte prioritera allt det roliga. Efter vi var klara åkte vi och åt middag på Golden bar. Svin gott, och älsklingen bjöd ♡ Husets grillmix tror jag det hette. Kycklingfile, fläskfile och  oxfilé med bearnaisesås och pommes frites.

Ps. Har någon tråkigt så skicka snapchats och/eller sjung för mig. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar