fredag 5 juni 2015

Helg!

Äntligen fredag! Veckorna bara svischar förbi. Om inte annat så blåser dom bort. Idag såg jag en skymt av solen, men den försvann snabbt igen. Måste införskaffa brun utan sol för att jag ska få mig nån linje tror jag.

Är just nu hemma en snabbis för att byta om innan det bär av till Lycksele igen. Hann va en sväng på jobbet för en smakkurs inför sommarens grillning. Lärorikt och kul som vanligt! Tror aldrig jag har haft ett lika intressant jobb tidigare. Självklart har jag haft bra jobb där jag lärt mig mycket, men aldrig lika ingående och frekvent. Kunskap är makt har jag hört!
Slänger upp en bild från framsidan av huset. Robin och Ove har verkligen gjort ett bra jobb! Nu är det snart klart för dekorering. Ska slängas på matjord kring kanterna och sen är det att så gräs som står på vår "to do list". Äntligen!

Hoppas alla har en underbar fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar