söndag 31 maj 2015

Söndagkväll.

Har haft en riktigt trevlig kväll hos min kära mormor. Tyvärr var inte alla där, men vi hade super trevligt ändå. Åt som vanligt helt otroligt god mat, och babblade och skrattade. Jag tror att vi har så mycket kunskap och intressen inom familjen att om nån vill bygga något eller starta eget företag skulle vi klara oss väldigt bra. Det är så kul att vi alla är så olika, men samtidigt så lika. Alla bidrar med nånting och alla kan lära sig något av någon annan.

Nu har vi landat hemma och jag har skickat isäng gubben och lillan. Packat inför imorgon och gjort min frukost. Jag är redan orolig för bilfärden imorgon bitti. Hur kan nån vara mänsklig före klockan 7 på morgonen? Får spela hög musik, sjunga fint och dricka massa kaffe. Som jag tidigare skrivit, om nån vill hålla mig sällskap är det bara att hojta.

Som de flesta vet vid det här laget så har jag MS. Här är en sida där man kan läsa mer om man är nyfiken :  MS koll.

Hoppas alla får en bra söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar