onsdag 10 juni 2015

Umeå.

Dök upp i Umeå en timme innan kursen började. Åt på max och körde iväg för att hitta rätt lokal. Väl framme berättade dom att jag var 30 minuter tidig så jag satt mig ner och väntade. Efter 30 min gick jag in o konferensen och fick veta att vi börjar 13.00 istället för 12.00.. ja, jag var ju i tid iallafall! Haha! Efter mycket nyttig information blev det sushi och biff nere på stan med Jennie och Fredrik. Super trevligt!  Tog ett varv på ersboda och sen hemåt. Dagen gick otroligt fort men det sägs att tiden går fort när man har roligt. Det är så otroligt kul när man får tid att prata och umgås med varandra efter att inte setts på länge. Eller vi ses ju, men det är en helt annan grej utan barnen. Man blir som 15år igen.
Nu har jag äntligen landat hemma i soffan. Man blir helt Slut av alla intryck och all fakta. Varva ner här en stund sen bums isäng.

Förresten, jag var med om det värsta ever igår! Jag blötte håret och satt in inpackning, la mig på golvet och kollade instagram en stund för att sen duscha klart. När jag står i duschen med vatten fulla ansiktet ser jag något i ögonvrån. Torkar ögonen och ser en spindel springa tvärs över min fot. Hjärtat började rusa och jag fick panik! Fy fan säger jag bara! Robin och Tilly sov så ingen kunde rädda mig. Jag dränkte den i shampoo och spolade ner den i avloppet. Innan det hade vi dessutom en spindel under fikabordet på jobbet. Jag tror dom är ute efter mig! Huvva fy å blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar