torsdag 28 maj 2015

Lacka och måla.


Eftersom det är några veckor bort och jag redan vill ha förändring så tar jag saken i egna händer, Rosa, grön och lila fick det bli. Känner att jag måste få in lite färg i livet. Solen får gärna komma fram nu, så det blir lite ljusare och trevligare. Vill så gärna vara ute och fixa. Inreda altanen och lägga plattorna på framsidan klart. Det kommer bli sååå bra! Vilken otrolig tur jag har, som har en sån handyman i mitt liv. 

Mors dag på söndag med middag hos mormor. Längtar tills lillan är stor nog att skämma bort mig. Haha! Hur har ni planerat er mors dag? Eller har ni någon som planerat den åt er?




Nu är det dags att krypa ner i sängen bredvid mina sovande älsklingar. Får se om dom pratar i sömn inatt, dom brukar ibland göra det. Oj vad man kan få skratta!
Om någon behöver sig ett gott skratt kan jag skicka en inspelning. Sanslöst vad dom kan berätta historier.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar