torsdag 10 september 2015

Valpar och turbo.

Idag börjar jag lite tidigare än vanligt, istället för 9 blir det 8. Ska hinna baka lite inför helgen. Funderar på att baka lite pitekaka, alla tycker väl om den? En stor fördel är ju att den är super enkel att göra också. Sen i eftermiddag blir det att styra bilen till Gumboda, Ska kolla på valpar. Alltså.. det kommer kräva värsta mentala styrkan från min sida! Hur ska man bara kunna titta men inte köpa? Robin är inte med och hindrar mig. Han är i Boden och hämtar hem en BMW. Galen är han tycker jag. En gamm bil för alldeles för mycket pengar. Håll tummarna att den håller och är värd pengarna, det är ju faktiskt en kul leksak så länge den går.. Jag gruvar mig bara för alla svordomar efter timmar i garaget.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar