torsdag 17 september 2015

Gammkärring.

Just nu känner jag mig som en riktigt gammal tant. Värker i kroppen och orken är på noll. Måste ju bero på att jag passerat 22 år nu. Känns det såhär då? Haha! Kan bero på att kroppen är förvånad över att vara förkyld. Det händer aldrig. Fast det ska man väl inte säga. Det är då man blir sjuk. Typiskt...
Har trots det haft en underbar vecka hittills, och än är den inte slut. Har bakat och fixat, kalasat och shoppat. Jobbat, myst, sovit och ätit. Alltså den ultimata veckan om nån frågar mig! Igår inhandlade jag bland annat ett nytt vardagsrumsbord, nya lampor, några ljuslyktor och en klocka. Har inte kommit ihåg att ta bilder men det kommer! Har fått fantastiskt bra och vackra presenter. Nya skor, blommor, smycken, presentkort, pengar, bestick, elvisp och mycket annat. Fan vad jag är bortskämd! Det bästa med att fylla år är att få omges av alla underbara människor vi har omkring oss. Det är tillfällen alla samlas och bara har trevligt. Såna dagar man inser hur mycket man har att var tacksam över. Tack allihop! Tack för att ni finns i vårt liv och vill fira mig. Det är magiskt. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar