söndag 13 september 2015

Om någon undrar..

Dessa två är några av mina bästa vänner. För mig som inte föddes med tjockt och vackert hår är torrshampoo bästa uppfinningen ever. Sen plattar jag håret rätt ofta och jag tycker att det håller sig mycket bättre om man har i det här. (Värmeskydd??) Har inte ens läst vad tusan det är jag har i håret. Haha! iallafall så fördelar jag en klick jämnt över hela håret när det är fuktigt. Sen blåser jag och plattar det. Känns faktiskt fräscht längre med dehär i tycker jag.

Idag blev vi bjudna på middag hos mamma. Vilken lyxig vecka det här blev!!
Har tyvärr sovit bort hela dagen, hoppas förkylningen och ångesten gått över tills imorgon så man kan hitta på något skoj. Har inte tid med det här nu! Måste ju hinna baka innan tisdag när det kommer kaffe gäster. Nä tusan också. Vika igen ögonen och sova som en stock några timmar 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar