måndag 7 september 2015

Från Burträsk till Skellefteå.

Tjabba.
Idag blev det en resa till stan. Eftermiddagen spenderades hos Anna på Unik skönhet. Jag och Emma lyxade till det och fixade klorna. Anna höll tidigare till i burträsk men har nu bytt lokal och håller till vid busstationen i Skellefteå. Vilket jag tycker är toppen! Nu kan man ju faktiskt springa ett varv på stan och även hinna äta nånstans innan man ska hemåt. I burträsk fanns inte riktigt lika mycket att välja på. Hade man fel tid hos henne hann man inte äta nånstans utom på macken. Haha! Fast burträsk är ju inte fy skam. Det är ju nyttigt att se andra ställen. Det får en att uppskatta hemstället lite mer. Hihi!
Efteråt hämtade jag storebror på flygplatsen. Han åker upp från Stockholm en sista gång innan han flyttar till Japan. Helt galet! Han ska bo där ett år medan han pluggar till civilingenjör. Han vet inte vad han ställt till med. Min önskelista vid jul kommer bli dyrare än någonsin. 😆 nämen skämt åsido, jag tycker det är hel coolt. Jag blir stressad av bara tanken. Tur man är olika.  Kul för honom att få se en annan del av världen. På tal om det.. ser just nu på 3an . Million dollar listing New York. Ju mer jag kollar, ju mer nöjd blir jag över att bo här i skogen.
Sov gott nu. TISDAG imorgon. Lillfredag! 😊 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar