torsdag 13 augusti 2015

Tarmvred eller kråkor?

Tjaa.. det gick betydligt bättre än jag trodde. Pirrade ordentligt i magen, var inte bara fjärilar.. Hamnade bara på land några gånger. Gräsligt roligt! Dubbel bemärkelse.  Det är fruktansvärt mycket gräs överallt just nu. Både i mina kläder och i sparken. (Vattenskotern) men kul har vi haft det! Riktigt jävla roligt måste jag säga. Jobbigt var det stundvis men när nånting är kul känner man inte riktigt hur slut man blir. Bitvis fick vi kliva av och dra skotrarna för att det var för grunt. Motströms är det inte tvär lätt. Vem behöver gym?

Provanställningen börjar visst imorgon redan, så min lediga vecka blev kortare än förväntat. Tisdag - torsdag. Men vad gör det? Man har ju hela livet på sig att hitta på jävelskap och arbetsdagarna verkar inte bli allt för långa.
Nu längtar jag efter lillan så nu är det dags att pallra sig hem och krypa ner i en varm säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar