onsdag 12 augusti 2015

Klart och betalt.

Såhär blev dom. Och som vanligt är jag super nöjd! Sitter hemma hos Emma nu och hon har just bjudit på massa gott fika. Som vanligt.
Lyckades försova mig i morse, skulle upp senast 9, blev väckt av Emma kl 10.50 . Hur fan går det till?
Somnade inte särskilt sent igår, inte lillan heller. Lik förbannat sov vi båda så hårt att vi hörde inte väckarklockan. I vanliga fall stiger vi upp kring 8 så jag fick världens chock. Sprang upp ur sängen och väckte syrran som sov i rummet bredvid,  kastade in Tilly där och löpte ut till bilen å brassade vidare. Emma hade köpt frukost till mig. Choklad. Hon känner mig för väl. Efter vi var klar med naglarna åt vi pizza och nu fika. Jag är INTE hungrig. Iallafall inte närmsta stunden. Fråga igen om en kvart eller två. 👍 hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar