onsdag 12 augusti 2015

Burträsk levererar.

Så idag har vi lyckats hamna i burträsk. Otroligt nog har vi hittat hit förut och jag är iallafall hel nöjd. Klorna fixas och man får lite egentid med frugan. Det är ju aldrig fel!  Så medan hon fixar så ligger jag här på soffan och njuter av möjligheten att bara ligga stilla. Har sån tur att ha många fina syskon som gärna umgås med lillan så jag får bli bortskämd. Innan jag fick barn förstod jag inte vikten av egentid och lyxen att pyssla om sig själv. Självklart prioriterar alla olika. Vissa tränar, vissa läser en bok,vissa tar en promenad men jag gillar det här. Iallafall just nu. Har egentligen aldrig brytt mig förut men nu känns det så himla kul! Jag känner mig extra fin å fräsch efteråt. Bilderna jag lagt upp nu är före bilder. Som dom ser ut precis just nu. Jag är ingen stillasittande finkänslig dam som lyckas hålla dom fina nån längre stund. Haha! I wish. Dom ser magiska ut en vecka eller två iallafall men det duger gott och väl! 
Hoppas att alla har en underbar dag, det har jag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar