måndag 6 juli 2015

Måndag afton.

Jobbat kort dag, hann få fin främmen av Emma å Linus, som vanligt hur trevligt som helst! Tilly och Robin har ju sommarlov så dom sov bort halva dagen och sen åkte dom till Stina för att mysa. solen sken nästan hela dagen. Iallafall så länge jag jobbade. haha! typiskt. 
Efter jag suttit hemma en stund bar det av till ICA för middagshandling, där sprang jag på en gammal god vän som visst hade en bulle i ugnen. Guu så mysigt! Man blir faktiskt riktigt avis. Sprang sen vidare till vårdcentralen, och med sprang menar jag körde bil. Jaa, jag vet. Jag är lat, men det var faktiskt bråttom. Väl där möttes jag av en läkare som frågade mig hur vi ungdomar i Europa känner angående Grekland. Om jag inte är arg.? Alltså. jaa.. det var ju en bra fråga. Men jag är inte särskilt insatt och inte heller löns det gå omkring och va bitter eller oroa sig. Det är ju som att alltid gå omkring med ett uppfällt paraply Ifall det nån gång kanske ska regna. Totalt meningslöst tycker jag. Iallafall, efter han svamlat klart berättade jag om midsommarafton när jag var på akuten helt i onödan, men att jag fortfarande har ont, Smärtan har inte blivit värre, men den är mer "utspridd", som ett bälte typ. Han tyckte det lät konstigt. ställde en massa följdfrågor och sen tryckte han på min mage. Han tryckte på ett ställe och jag trodde jag skulle avlida, det var så sjukt ömt. Dessutom kändes det som en "knöl" eller något uppsvällt. Bara att invänta remiss för en skikt röntgen. Eller Skink röntgen som jag sa till Emma. 
Tur som sagt att jag inte är en sån som oroar mig, det är säkert bara gasbildningar. ;)

Nu blir det att starta Johan Falk och äta nutella. Nån som är förvånad? nä, tänkte väl det. Nutella ingår i kostcirkeln. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar